محمد عطاریان پس از پایان تحصیلات دانشگاهی به عنوان کارمند دادگستری استان تهران در شعبات کیفری و حقوقی مشغول به کار شدم.از سال ۱۳۹۰ تا کنون اشتغال به امر وکالت دارم.در چند وزارتخانه و مجموعه دولتی به عنوان مشاور حقوقی و وکیل سابقه همکاری داشتهام.هماکنون با افتخار در زمینه امر وکالت و مشاوره حقوقی آماده خدمت به همه شما عزیزان هستم. Desktop Instagram