0
0

توانمندسازی در مباحث منتخب توسعه فردی B (مهارت های ارتباطی، عادت سازی و تغییر عادت،  هوش هیجانی، گزارش و ارائه)

توانمندسازی در مباحث منتخب توسعه فردی B
(مهارت های ارتباطی، عادت سازی و تغییر عادت،هوش هیجانی، گزارش و ارائه)

برای ثبت نام در دوره توانمندسازی در مباحث منتخب توسعه فردی B فرم ذیل را پر کرده و ارسال نمایید : 

قیمت: 3,900,000 تومان

1) کلیه جلسات مطابق تقویم آموزشی متناسب با روز و ساعات مشخص‌شده تشکیل خواهد شد و درصورتی‌که هر کلاس دچار تغییر از بابت مسائل غیرقابل پیش‌بینی‌ گردد، از طریق پیامک به دانش‌پذیران اطلاع‌رسانی خواهد شد. لذا لازم است در زمان ثبت‌نام شماره همراهی که دسترسی به آن آسان‌تر است اعلام گردد. لازم به ذکر است روش اطلاع‌رسانی به دانش‌پژوهان فقط مطابق روش‌های اعلام‌شده در این بند می‌باشد.

2) در ایام خاص و شیوع بیماری‌های واگیردار (مانند کرونا)، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از قبیل استفاده از ماسک، تب‌سنجی (توسط کارشناس برگزاری) و ضدعفونی نمودن دست‌ها در هنگام ورود الزامی است.

3) استعمال دخانیات در محل برگزاری کلاس‌ها اکیداً ممنوع می‌باشد و به‌منظور رعایت آسایش همسایگان در زمان استراحت بین ساعات آموزش، تجمع خارج از محیط آموزشی، پارک وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت، دوچرخه، خودرو سواری در جلوی درب پارکینگ ساختمان و یا همسایگان اطراف مجاز نمی‌باشد. همچنین با توجه به آموزشی بودن محیط، رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی و اخلاق و رفتاری در شأن محیط آموزشی برای خانم‌ها و آقایان الزامی است.

4) به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی شرکت افرامیس، ضبط صدا و تصویر مدرسان حین تدریس، نشر جزوات و فیلم‌های آموزشی در اختیار دانش‌پذیران، اکیداً ممنوع می‌باشد.

5) رعایت احترام متقابل در برخورد با سایر دانش‌پذیران، اساتید و کارکنان موسسه الزامی است.