0
0

گواهی رفع نقص

1321 بازدید
افرامیس ارائه دهنده راهکارهای مدیریت و حقوق مهندسی

گواهی رفع نقص

ردیف واژگانی: 476

رسته واژگانی: فنی

دسته بندی مرتبط دایره المعارف حقوق مهندسی: تعاریف پایه فنی

تعریف واژه

گواهی که نشان می دهد کلیه ایرادات ثبت شده در صورتجلسه تحویل موقت برطرف شده است و امکان ورود به دوران تضمین قراردادی وجود خواهد داشت.

موارد استفاده در حقوق احداث

در قراردادهای منطبق بر نشریه 4311، پس از اعلام رفع نقایص ثبت شده در صورتجلسه تحویل موقت از جانب پیمانکار، مهندس مشاور به اتفاق نمایندۀ کارفرما، دوباره عملیات را بازدید می‌کند و اگر بر اساس فهرست نقایص تعیین‌شده، هیچ‌گونه عیب و ایرادی باقی نمانده باشد، مهندس مشاور، صورت جلسه تحویل موقت و گواهی رفع نقایص و معایب را که به امضای نماینده کارفرما، مهندس مشاور و پیمانکار رسیده است، همراه نتایج آزمایش‌های خواسته‌شده برای کارفرما ارسال می‌کند تا پس از تأیید کارفرما، به پیمانکار ابلاغ ‌شود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
اشتراک گذاری:

نظرات

2 نظر در مورد گواهی رفع نقص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام و عرض خسته نباشید
    چقدر خوب می‌شد که به همراه توضیحات، عبارت و معادل اون به زبان‌های دیگه رو هم درج کنید! به طور کلی به زبان‌هایی که ما ایرانی‌ها با اون‌ها ارتباط داریم یا ممکنه همکاری داشته باشیم!
    مثل انگلیسی، عربی، فرانسه و …
    چون بعضی از این‌ها اصطلاحات و عبارات تخصصی هستند که حتی ممکنه به گوش مترجمین حرفه‌ای هم نرسیده باشه و تو کارها بهشون کمک می‌کنه!
    به علاوه اینکه، این عبارات وقتی به زبان‌های دیگه نوشته بشن، مطمئناً تو بهبود رتبه سایت در موتورهای جست‌وجو هم مؤثر خواهند بود و باعث افزایش ورودی‌های سایت شما می‌شن!

    ۶