0
0

کنفرانس بین المللی حقوق ساخت

844 بازدید

کنفرانس بین المللی حقوق ساخت

کنفرانس بین المللی حقوق ساخت در کشور با اولویت افزایش سطح آگاهی مهندسان از مسئولیت‌های حقوقی و  آگاهی بخشی در حوزه حقوق ساخت، فرصت مناسبی برای گردهمایی متخصصین و پیشبرد مباجث مهم میان رشته ای برای کمک به پروژه های اجرایی فراهم نموده است.

اولین دوره این کنفرانس به همت گروه مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در بهمن ماه سال 1399  با استقبال خوب مخاطبین برگزار  شد.

دومین کنفرانس نیز در بهمن ماه سال 1400 با استقبال بیشتر از دوره اول و دریافت تقریبا دوبرابری مقالات (84 مقاله) به کار خود پایان داد.

افرامیس در دومین کنفرانس با ارائه مقاله و معرفی نماینده به منظور شرکت در اولین مسابقه حقوق ساخت کشور حضور فعال تری داشت.

ضمن اینکه مقاله ارائه شده در زمره مقالات برتر کنفرانس قرار گرفت، نماینده افرامیس، آقای مهندس امیر بابایی لواسانی در مسابقه کنفرانس حائز رتبه ممتاز گردیدند و همین موضوع فتح باب ورود جدی تر افرامیس به کنفرانس سوم بود.

سومین دوره کنفرانس در بهمن ماه 1401 در حالی برگزار گردید که افرامیس با حضور پررنگ خود، ضمن اینکه حمایت مالی خود را از کنفرانس اعلام نموده و رسما اسپانسر کنفرانس بود، بلکه در طراحی سوالات دومین مسابقه حقوق ساخت کشور نیز سهم مهمی ایفا نمود.

همچنین مقاله ارائه شده بعنوان یکی از 5 مقاله برتر در کنفرانس بصورت شفاهی ارائه گردید.

ما در افرامیس در تلاش هستیم که با ترکیب دانش آکادمیک، مباحث حرفه ای و تجارت عملی به یک راهکار جامع در مدیریت پروژه ها دست یابیم و این مهم فقط زمانی امکان تحقق خواهد داشت که رویکرد یکپارچه پیشنهادی این مجموعه شامل ترکیب دیدگاه های مدیریتی، فنی و حقوقی در گروه های فرایندی مختلف پروژه ها مدنظر قرار گیرد.

برای دستیابی به این هدف دیدگاه حقوق مهندسی دارای قرابت زیادی به رویکرد یکپارچه بوده و می تواند با افزودن مکمل های مدیریتی تا حد زیادی در راستای تحقق اهداف پروژه ها یاری رسان عناصر فعال در  اکوسیستم مدیریت پروژه های کشور باشد.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد کنفرانس بین المللی حقوق ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.